Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 4. mars 2016

Det er fredag....

...og friske blomster til helgen må vi ha. Jeg har til og
med fri fra jobb.


Valget falt på disse store, kraftige rosene fra vår
lokale Obs! De har en nydelig dyp rødlilla farge som jeg
ikke har sett før og som ikke kommer frem på bildet.

Løp og kjøp! De selger 3 buketter for 2 og nå angrer jeg
for at jeg bare kjøpte en. Jeg kunne jo gitt bort noen. Det
er alltid kjekt.

God helg til deg!

8 kommentarer:

  1. Endelig ferie ja, herlig:)
    Her blir det ingen freshe blomster, for jeg og datteren tar oss en jentetur til Gol og Pers Hotell :))
    Det blir kos! :)

    Ha en fin fin helg!

    SvarSlett
  2. Friske blomster til helgen er et must, enig med deg.

    Ønsker deg en flott frihelg.

    SvarSlett
  3. Ønsker deg en deilig fredag og helg. Nydelig med roser, jeg har kjøpt hos Mester Grønn til kr 75 for 12 stk. De har kraftig stilk og de siste jeg kjøpte stod i nesten tre uker. Godt kjøp.

    SvarSlett
  4. Nydelige roser..har en potteblomst på stuebordet nå..så avskårne får jeg kjøpe neste helg :) Kos deg med helg og fri :)) Annebe

    SvarSlett
  5. Er det noe jeg savner, når jeg bor i italia, så er det å kjøpe flotte roser buketter til en fornuftig pris HVER fredag ...sukk......

    Disse var bare helt skjønne, enn må jo bare elske roser !!

    God helg, deilig at du har den hjemme ;)

    Her har vår gamle nabo fra Oslo ankommet, og vi skal samles til Pizza i Bolsena, gleder meg !

    SvarSlett
  6. Ha en deilig fredagskveld og god helg.

    SvarSlett
  7. Go' hælj :) Her er det tulipaner i hus!

    SvarSlett