Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 17. februar 2016

YogaStudio...

I dag har jeg lyst å slå et slag for yoga igjen. En
stund siden sist...


Jeg har mitt eget studio på loftstuen med ipad og Appen
YogaStudio som instruktør.

Selvfølgelig er det kjekkere med yoga sammen med andre i
et studio der en ordentlig instruktør både kan inspirere og
veilede, men for meg blir det ofte litt vanskelig å få til pga.
jobben.

Yoga er en så fin trening som gir både styrke, fleksibilitet og
smidighet. Den gir også mental ro, harmoni og avslapping og
det trengs i hverdagen, som til tider oversvømmes av dårlige
nyheter om krig, flyktninger, oppsigelser, arbeidsledighet, osv.

Ta en titt på Appen HER om du vil.

God trening!

6 kommentarer:

  1. Sjekker ut den appen, veldig glad i yoga, og prøver og gjøre det så ofte jeg kan.
    Deilig måte å strekke hele kroppen på syns jeg, og pusteøvelsene er noe man burde tenke på til hverdags også, er alltid tanken min etter er yoga time. Dessverre, sluttet yoga instruktøren min i Bolsena....ikke like lett og gjøre det alene syns jeg.

    SvarSlett
  2. Takk for tipset om Appen.
    Eg lika godt yoga, men den gode instruktøren slutta og det blir lite av det på eiga hand.

    Takk for kommentar hos meg.
    Eg har lagt ut eit innlegg no som forklare
    ordet du spurte om.

    SvarSlett
  3. Takk for yoga app tips! Me like.
    jeg følger en you tube kanal som heter Yoga with Adrienne. Hun er en ung og flott jente, som sprudler og er veldig flink. Yogaen hennes er bra for oss som ikke kan så mye om dette, og heldigvis ikke mange rare poseringer. Hun viser seg ikke fram synes jeg, men har et litt mer nedpå program :)

    SvarSlett
  4. Fint med ditt eget treningsstudio :) Prøvde det for noen år siden og det var virkelig mer trening enn det jeg trodde. Liker godt den sol hilsningen.

    Ha en fin dag

    Klem Monica

    SvarSlett
  5. Yoga er helt fantastisk! Aldri en uke uten :)

    SvarSlett
  6. Jeg har altså en plan om å komme igang...dvd-er (medisinsk yoga) og matte er kjøpt inn...
    Så var det bare å komme igang, da! :-)
    Riktig god helg!

    SvarSlett