Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 18. februar 2016

Tunfisksalat....

Hadde nesten glemt av hvor godt dette egentlig
er...


Blandingen kan lages på en rekke forskjellige måter,
men her vår variant...

En boks tunfisk i vann (hell ut vannet) blandes med
majones og event. litt rømme, finhakket rødløk eller
sjalottløk, kapers, finhakket syltet agurk, salt og
nykvernet pepper.

Så er det bare å nyte...på kjeks, på brødskiva, i en
grønn salat eller som du har lyst...

3 kommentarer:

  1. Takk for enda eit godt tips.
    Må prøve !

    SvarSlett
  2. Elsker tunfisk !
    Hver gang jeg er på restaurant hvor tunfisk serveres, MÅ jeg ha den !

    Veldig vant med tunfisksalat i England, dessverre ikke så vanlig i Norge syns jeg, så moro å se at du lager deg denne - yummi !!

    Nyt !

    SvarSlett
  3. Mannen min er glad i tunfisk, han har ofte stangselleri med på laget når han spiser det :)

    SvarSlett