Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 11. februar 2016

Som tiden flyr...

Bokstavlig talt...jeg har vært på vingene i hele dag
og er nå kommet til hotellet og sengen. Denne natten
i Trondheim....


Føler meg nesten som denne apekatten her som henger
i stroppen og flyr avgårde...

Nå har jeg altså vært en tur i Spania og tilbake til Oslo,
gjennom toll og ny sikkerhetskontroll og så videre til
Trondheim. Skikkelig irriterende at vi også må gjennom
toll og sikkerhetskontroll når vi er på jobb og må haste
videre til neste avgang.

Nå skal jeg bare slappe av en time eller to på hotellrommet
og så er det full fart igjen i morgen etter herlig hotellfrokost...

Vi ses i morgen...Ha en riktig god kveld og natt!

2 kommentarer:

  1. You jet setter you :)

    Ha en fin helg!!!

    SvarSlett
  2. Høres litt tungvint og stressy ut ja!
    Men ingenting som en deilig hotellseng og hotellfrokost:) Kos deg:)

    SvarSlett