Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 15. februar 2016

Gulerotpuré....

En enkel, annerledes og god gulerotpuré lagde
jeg til middagen i dag...


Vi hadde stekte fiskekaker med stekt løk, rødbeter og
altså gulerotpuré. Jeg spiste blomkål til og Mannen og
Elen mandelpoteter...

Jeg kokte fem litt store gulerøtter som jeg deretter moste
med stavmikseren. Jeg blandet så oppi en boks
Kremgo' med krydder fra Tine og
smakte til med salt og pepper.

Dette tipset fikk jeg fra en kollega og det blei virkelig godt
syntes vi. Kanskje ikke helt sunt med den osten oppi, men
det får så være...

4 kommentarer:

  1. Dette så godt ut, takk for tips!
    Ha en fin kveld!

    Klem fra Vigdis

    SvarSlett
  2. Takk for tipset !
    Denne idèen skal eg prøve på
    hytta i vinterferien neste veke,

    SvarSlett
  3. Hørtes veldig godt ut! Må prøves...
    Ha en fin dag!

    Inger G.

    SvarSlett