Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 10. januar 2016

Straks klar...

..til å skifte til min SAS-uniform for å ta fatt på dagens
arbeidsøkt som ender i Kristiansund i kveld...



Natten her blei litt oppstykket da brannalarmen blei
utløst klokken fire i natt og alle måtte ut i nattekulden.
Jeg kjente ikke noe røyklukt og jeg forholdt meg helt
rolig, kledde på meg og gikk ut av hotellet.

På den andre side bor jeg såpass mye på hotell at dette
har jeg vært med på mange ganger på nattestid opp
gjennom årene..

Med en god frokost i magen og arbeidslysten på plass,
er jeg klar. Håper bare at snømengdene ikke skaper for
store utfordringer på veien opp til Gardermoen og på
flyplassen...

Ønsker dere alle en nydelig vintersøndag






Blogglistenhits

4 kommentarer:

  1. Kjedelig med oppstykka søvn før en lang arbeidsøkt, men heldigvis bare falsk alarm. Ønsker deg en flott arbeidsdag!

    klem

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en finfin dag !
    Hvor mye snø har kommet på Gardermoen, tro?

    La oss håpe det ikke skaper store problemer, er jo så kjedelig for alle parter som er på reisefot.....

    SvarSlett
  3. Klipper du ned dine pelargoner FØR du setter de bort for vinteren? Eller når du tar de frem igjen?

    Jeg har alltid klippet de NÅR de tas ute igjen, men syns de liksom er veldig trege til å da komme seg....(eller bar jeg som er utålmodig;)

    SvarSlett