Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 21. januar 2016

Rituals...

Har du ikke prøvd produktene før, så anbefaler jeg deg
å prøve dem...


Det finnes flere Ritualsbutikker i Norge og de selges også
på Travel Value, som er kosmetikkbutikkene på flyplassene
i Norge... og de kan kjøpes på nett...


Vi har denne håndsåpen og håndkremen. De lukter så
godt og er så myke og fine på hendene. Og så tar de seg
jo så godt ut på badet og gjestetoalettet i forhold til en
tradisjonell såpe kjøpt på matbutikken...



Nydelige duftlys har Rituals også...


Dette er ikke reklame altså, jeg bare liker dem så godt og
tenker at kanskje du også har lyst å prøve noe nytt som
også har en grei og overkommelig pris...

4 kommentarer:

  1. De skal jeg kikke på, eller rettere sagt, lukte på neste gang jeg er på Gardemoen.
    Må innrømme, jeg er jo der så ofte, syns jeg, så jeg gidder jo aldri kikke innom tax free butikkene der....
    Enig, liker også å ha fine flaske stående på bad/gjestetoalett, enn sånne kjedelige fra mat butikken.....

    God kveld ønskes deg ;)

    SvarSlett
  2. Ah, kult med nye tips og jeg liker å bli tipset som ting som andre liker veldig godt.
    Skal sjekke ut :)

    SvarSlett
  3. Takk for tips om produkt eg ikkje kjenner frå før.
    Og takk for kommentar om reklame !

    SvarSlett
  4. Takk for tips
    Jeg elsker alt som dufter godt ♥

    SvarSlett