Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 18. januar 2016

På jobb...

Jeg er kommet meg på jobb igjen etter oppkastsyken,
heldigvis...


SFO og barnehage sier det skal gå 48 timer etter
siste oppkast før barna får komme tilbake, har jeg hørt.

Jeg ringte MedHelp i København, som SAS bruker, og de
hadde ikke hørt om noe slikt så da dro jeg på jobb, lykkelig
over å være ferdig med elendigheten.

Nå er jeg i Bergen og klar for en ny arbeidsdag som skal
ende i Ålesund.

Ønsker deg en strålende fin mandag!







6 kommentarer:

  1. Håpe du får ein bra dag !
    Litt skjelven kanskje etter strabasene...

    SvarSlett
  2. Godt at du er i farten igjen! Ha en fin dag på jobben :)

    SvarSlett
  3. Godt du er på beina igjen, Ingrid. Slike oppkastsjauer er det værste man kan ha, syns jeg.

    SvarSlett
  4. Godt å høre du er igang, igjen !

    Tenker barnehager og SFO har slike regler for å hel gardere seg mot smitte....;)

    SvarSlett
  5. Huff, omgangssyke er noe av det verste som er!
    Godt du er på bena igjen. Det er når man er syk man kjenner hvor godt det er å være frisk og rask til dagelig.
    Ha en fin arbeidsuke.

    SvarSlett