Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 27. januar 2016

På hattejakt i Haugesund...

Mandag blei jeg invitert i dameselskap på lørdag
ettermiddag og der må alle stille med hatt...


Hjelpes....jeg har jo ingen hatt og tiden på å finne en er
jo heller kort.

Nå har jeg tråklet butikkene i Haugesund og på Gardermoen,
men der er bare utendørs filt-og ullhatter. Ikke aner jeg
hvor man får kjøpt en snerten en som passer til strutteskjørt
og bobler...



Bildet fant jeg her

En slik hattebutikk skulle jeg hatt tilgjengelig nå. Jeg kunne
tenkt meg den svarte til venstre eller den beige, som damene på bildet
har...

Tenk så gøy!



7 kommentarer:

  1. Kjøp en filthatt og style den selv da vel?!
    Husker det var hattebutikker på 80-tallet, men det hjelper jo ikke noe nå?! hahaha :)
    Nettet da? Ekspresslevering?

    SvarSlett
  2. Har du sjekket på accesorize på kvadrat!? Tipper de har noe du kan bruke der:) god fornøyelse:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann..har sjekket Accessorize på Gardermoen, men bare ullhatter der.

      Slett
  3. Ingen flygning til London de nærmeste dagene?
    Der VILLE du funnet hatten vettu :)

    Har ingen råd, dessverre....MEN får ett morsomt påfunn til dame treff, håper du tar bilder? hint..hint.... ;))

    SvarSlett
  4. Kjempegøy med selskap hvor man kan virkelig kan dra på litt i klesveien. Det finnes mye tips på internet hvordan man kan lage en hatt selv. Håper du finner en hatt du liker. Lykke tl og kos deg!

    SvarSlett