Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 14. januar 2016

Jeg har korte bein...

...altfor korte bein egentlig, men jeg når ned i alle fall,
heldigvis...



Jeg må nesten alltid legge opp buksebeina og det
gjør jeg som oftest selv. For meg å kjøpe bukser med
detaljer som glidelås, knapper etc. nederst på beina, er
helt bortkastet. Detaljene forsvinner når beina legges
opp.

Denne jeansen har jeg lagt opp på en måte der man
beholder originalbretten intakt. Den er ofte finere enn
en ny hjemmesydd brett. Den geniale og enkle måten
å gjøre det på fant jeg på YouTube

Jeg har her valgt varianten med sikksakk over klipp-
flaten og å sy ned bretten bare over sidesømmene.
Ser dere filmen skjønner dere hva jeg mener.






Blogglistenhits

2 kommentarer:

  1. Du har ikke korte ben, du er bare "petit" som de så fint sier på engelsk ;))

    Genial måte å sy opp jeans på, hadde trodd kanten liksom brettet seg opp igjen, men ser da hun stryker den, holder den seg faktisk nede ! Voila så genialt .

    Elsker nettet/youtube, alt man kan finne der til god hjelp !!

    God helg

    SvarSlett
  2. Samme her!! Merkelig at de skal lage bukser for langbente når de fleste av oss jenter ikke er så veldig langbeinte... hmf ...

    SvarSlett