Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 8. januar 2016

God fredag til deg...

Vi er snart klar for å spise middag ute med venner
i kveld og deretter skal vi på konsert...




Vi skal på årets nyttårskonsert med Stavanger
symfoniorkester i Stavanger konserthus...

Jeg gleder meg virkelig til dette og håper på at det blir
en fin kveld.

Nå gjenstår det bare å finne ut hvilket antrekk jeg skal velge.
Det er ikke alltid enkelt for meg som er vekt og veier for og
imot til det kjedsommelige...




Blogglistenhits

6 kommentarer:

  1. Svipper innom for å ønske deg et riktig godt nytt år! :) Ser ut til at du har hatt en kjekk start på det nye året.

    Nyt helgen. God start også på den ;)

    SvarSlett
  2. Der var vi også i går:) flott konsert! Skikkelig moroklump han der dirigenten hehe...

    SvarSlett
  3. Å, kjenner til det å stå foran klesskapet og lure og lure… Min tur i morra :)
    Håper kvelden blir vellykket. Kos deg! og god helg.

    SvarSlett
  4. Alltid hyggelig å gå på konsert !
    Man gjør det bare altfor sjeldent, tenker jeg..

    Du fikk vel på deg ett antrekk i siste liten, tenker jeg ;)))) Hi hi hi

    God helg

    SvarSlett
  5. Så koselig :) Håper det var god mat og en flott konsert, det var det sikkert !
    Hva ble antrekket da?

    SvarSlett
    Svar
    1. Valget falt på en marineblå strikkekjole...

      Slett