Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 30. januar 2016

En uforglemmelig lørdag...

er i er blitt til kveld..

Dagen startet med kaffe på sengen før frokost, tur til
Stavanger med diverse innkjøp på Mathallen og kaffe/lunch
på Renaa express...



Så bar det hjem og gjøre seg klar for en uforglemmelig
ettermiddag med bobler, hatt og de kjekkeste damene...

Ingen bilder da jeg ikke ville spør hver enkelt om de ville bli publisert på nettet

Jeg stasjet solhatten min med skjerf og brosje og det var det
beste jeg klarte å få til....og selvfølgelig, Chanel blei også med...
Da jeg kom hjem ventet mannen med nydelig tapas...



Rett og slett en herlig lørdag...

5 kommentarer:

  1. Det hørtes ut som en perfekt dag:-) Ha en fortsatt fin kveld! Hilsen fra Marianne

    SvarSlett
  2. Høyrest ut som du har hatt ein fortreffeleg laurdag :)
    Fortsatt god helg.

    SvarSlett
  3. Wow, ja, dette hørtes perfekt ut!!
    Sånne lørdager skulle vi hatt hver gang :)

    Håper søndagen også blir bra! :)

    SvarSlett
  4. Så hyggelig det høres ut :-)

    SvarSlett
  5. Man tager hva man haver, og såklart du visste råd, solhatten fikk bli med ;) Genialt !!

    LOVE the handbag - faktisk hele antrekk, stilig og elegant dame på vift !!!!

    Må bare innrømme det, skulle så gjerne sett de andre hattene (som du vel visste ;)
    men som du skriver, klart man kan ikke publisere uten tillatelse....

    Så etterfulgt av tapas, perfekt lørddan dette her.

    Søndag og overskyet her idag, men helt greit - da vi skal feie og kattevaske falkeredet, min manns kompis kommer ned imorgen, og da vil vi jo han skal få så godt inntrykk som mulig vettu. Nyyyt dagen

    SvarSlett