Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 11. januar 2016

Dagen i går...

..gikk ikke helt som planlagt...



Gammelt bilde lånt av Dagbladet

Det første som skjedde da jeg kom til Gardermoen var
at turen til Bergen, som jeg skulle ha etter at jeg hadde
vært i Bodø, var kansellert.

Turen til Bodø blei 2,5 time forsinket da vi blei stående
på bakken fordi traktoren, som skulle dytte oss bakover
ikke klarte det på grunn av bakken var så glatt.

Ny større traktor blei bestilt, men den blei stående fast
I brøytekø. Det ene tar det andre slike dager..Puuuhhh!

Da vi seint, men godt kom tilbake til Oslo fra Bodø var
turen min til Kristiansund også kansellert og jeg endte
opp på hotell på Gardermoen.

I dag er det nye lodd og nye gevinster. Uforutsigbar
jobb har jeg i alle fall noen ganger, men veldig
kjedelig for passasjerene som gjerne vil komme frem
på rett tid og til rett sted.

Lurer på om jeg ender opp på planlagt sted i natt?




Blogglistenhits

3 kommentarer:

  1. Du må ta ting på sparket ihvertfall :) Beundrer dere som takler all verdens typer av folk- og er like blide :)
    Det kan jo være spennende så lenge du ikke skal gå i fri og har noe som venter.

    Ha en fin uke

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  2. Ja, du den vinteren kan virkelig ta knekken på alt på flyplassen i Norge !

    Tenker alltid, er man ikke bedre forbredt?
    Værmeldinger idag er jo ganske nøyaktige??

    Jaja, hold ut, så håper jeg det ellers blir en bra dag :))

    SvarSlett
  3. Stadig utfordringer i jobben, ja, da blir det i allefall ikke kjedelig! God flight!☺

    SvarSlett