Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 29. januar 2016

Bloomer...

..eller ballongshorts om du vil...



Jeg har kost meg ved symaskinen i formiddag mens
 det regnet på vindusruta. Jeg har sydd til den beste
go'jenta mi, Signe, og når jeg først setter igang blir det jo
fort litt mange...ha, ha, ha..

Jeg har laget i forskjellige størrelser. 62-68-74 så kan
hun vokse inn i dem... Str. 62 er akkurat passe nå. Hun
er lang, slank og snart 3,5 måned. Som tiden flyr!

Jeg fant mønster og inspirasjon HER Dette er så enkelt at
har du symaskin, ja så får du til dette her. Jeg brukte en
drøy time pr. bloomer.


9 kommentarer:

  1. Så festlege ballongbukser.
    Du er jammen rask med symaskina.
    Takk for tipset.
    God helg !

    SvarSlett
  2. Super søte ble disse her ;)
    Du er så flink !!

    Har virkelig kost meg med den nettsiden - sett nå nøye på en video som viser man strikker hæl til sokk, veldig bra ! Takk for tipset til siden og god helg !

    SvarSlett
  3. hællannussen så søte ♥ Takk for tips. Minste mi er snart 4 mnd... og mammaen er syerske, men du vet - bakerens barn osv. så det er mulig jeg prøver meg på disse!

    SvarSlett
  4. Kor skjønne og praktiske! Og så fint som det hadde passa med strikka toppar!(;-))

    SvarSlett
  5. Å, de var kjempesøte! Holder på å rydde syrommet, kanskje jeg kan få sydd opp noen, takk for mønster! Ha en riktig god helg!

    SvarSlett
  6. Heldige er de to småjentene dine med slik en kreativ og flittig håndarbeidsmormor!
    God helg, kjære du.

    SvarSlett
  7. De var jo bare utrolig søte:-) Ønsker deg en fin lørdagskveld! Hilsen fra Marianne

    SvarSlett
  8. Så søte😊. Du er en reser på symaskinen!!

    SvarSlett