Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 31. januar 2016

Bloggen min er 6 år i dag....

Som tiden flyr og jeg husker godt det første
innlegget jeg la ut...



Det hele startet med at jeg hadde lite datakunnskap og
ønsket å lære mer og det har jeg gjort på disse årene. Det
begynte med en liten bærbar PC og er nå gått over til kun
iPhone og iPad.

Jeg har møtt mange flotte mennesker i denne virtuelle
verdenen. Ikke mange ansikt til ansikt, men føler jeg
"kjenner" dem likevel.

Det er blitt 2076 innlegg og mellom 250-350 daglige
lesere. Tusen takk til dere alle. Jeg er takknemlig for hver
og en av dere og for alle kommentarer. Det er det som er gøy!

Ønsker hver og en en finfin søndag!

14 kommentarer:

  1. Gratulerer med bloggebursdag! 6 år :) Tiden flyr. Og for en fantastisk minnebok man får med bloggen sin :)
    Jeg er veldig glad for å ha blitt kjent med deg på nettet for du er en utrolig positiv og hyggelig dame som gir meg fine tilbakemeldinger på det jeg styrer med i denne virtuelle verdenen! Hurra hurra hurra for Fru Tunheims i dag :)

    SvarSlett
  2. Håper det blir mange år til med din koselige og inspirerende blogg.

    SvarSlett
  3. Hipp hurra for 6 år idag !

    Glad du ikke sluttet, er så koselig å følge det vet du - og jeg tror ennå, at vi kommer til å sees på Gardermoen en gang... ;)
    Vet jo aldri.....rarere treff har skjedd, på flyplasser, i fly o.l.

    Takk til deg og, for alle hyggelig kommentarer du legger igjen.

    SvarSlett
  4. 5 ganger hurra for bloggen din :) Jeg føler også at jeg kjenner deg! Gratulasjonsklem fra Inger

    SvarSlett
  5. Gratulerer !
    Det er litt rart, men ein blir litt " kjent " med
    kvarandre i denne bloggverda.

    SvarSlett
  6. Gratulerer! Veldig kjekt med blogger, og det er kommentarene som holder liv i oss. Lykke til videre!

    SvarSlett
  7. GRATULERER!
    KJEKT MED DEI SOM FORTSETTE HER I BLOGGVERDA :-)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med bloggbursdag! :-)
    Fortsatt god søndag!

    SvarSlett
  9. Gratulerer med bloggbursdag :)

    SvarSlett
  10. Gratulerer :) Ja det er koselig med blogg og det er så mange koselige folk. Ekstra koselig er de vi har kontakt med over lang tid- er vennskap det :)

    Ønsker deg en fin uke

    Klem Monica

    SvarSlett
  11. Gratulerer med bloggbursdag, Ingrid :)
    Det er hyggelig å lese med deg her. Fint du fortsetter med blogging.

    SvarSlett
  12. Det er kjekt å følgje bloggen din! Eg og føler at eg vert kjend med folk gjennom bloggen. Det er vel dei ein føler ein har noko til felles med og som har noko interessant å fortelje, ein vel å følgje.
    Eg håper du held fram som du gjer!
    Ha ei fin veke!

    SvarSlett
  13. Congratulations! My blog is a little over 7 years old now and I have enjoyed making new friends all over the world.

    SvarSlett