Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 5. januar 2016

Badehotellet...

Denne danske TV-serien har jeg så lyst å se....



Tror det er midt i blinken for meg...


...jeg elsker jo kostymedrama med pene mennesker i pene antrekk...


Jeg ser at sesong 3 har startet på dansk tv2. Vi har den
kanalen, men jeg skulle gjerne sett fra begynnelsen.

Jeg må rett og slett kjøpe den på DVD og gleder meg
allerede til den kommer i posten...

Vil du se hva serien handler om kan du lese mer HER
eller se trailer HER







7 kommentarer:

  1. Har ikke sett den ..eller hørt om den, men sikkert fin..pene antrekk skal man ikke undervurdere..hehe..
    Så du hadde hatt besøk av søte Signe også..det er nok kos ja :)) Annebe

    SvarSlett
  2. Ikke sett, men den ser veldig fin ut.. har blafret forbi den på tv.

    Nå begynner straks Krig og Fred etter Tolstoj på nrk 1. BRitisk kostymedrama, jeg har satt på opptak!

    SvarSlett
  3. Eg har sett dei sesong 1 og 2.
    Fornøyeleg.
    Kanskje sesong 3 kjem på norsk TV også snart ?

    SvarSlett
  4. jeg har sett sesong 1 og 2 på Tv jeg likte den veldig godt og gleder meg til sesong 3 kommer
    Hilsen SOLVEIG

    SvarSlett
  5. Det er en meget populær serie, også her i Danmark. Sæson 3 overgår efter min mening de andre 2 sæsoner.
    Charlotte

    SvarSlett
  6. Dette er en morsom serie. Har fått med meg noen av episodene, men ikke alle.

    SvarSlett
  7. Svinkløv badehotell er mitt favorittsted i Danmark.

    SvarSlett