Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 16. januar 2016

Å hjelpes....

..jeg har...eller har hatt håper jeg nå, omgangssyke
med oppkast i to dager...


Så forferdelig å kjenne seg helt utslått. Det eneste
som frister er sengen, men nå er jeg i alle fall kommet
ut av den og spist litt som jeg håper blir værende i
magen.

Det verste av alt er at jeg hadde Elen ved siden av meg
natten da jeg blei syk og nå har jeg smittet henne også.

Der jeg lå i sengen, kom jeg til å tenke på dem som rammes
av alvorlig ME. Så ille å kjenne seg helt energiløs og bare
ønske å ligge i et mørkt rom dag etter dag...

Håper i alle fall du har en bedre helg enn meg.

Blogglistenhits

3 kommentarer:

  1. God bedring !!

    Utrolig hvor slapp man blir av omgangssyke, og det er så fælt å kaste opp...;(

    Håper det går fort over, både for deg og Elen !

    SvarSlett
  2. God bedring ønskes deg og ikke minst snarlig. Tips: Kokt ris og ristet loff er visst bra å spise for en mage som har fått seg en magesykeomgang. Ellers lett mat, kjøtt som kylling for eks. Jeg hadde kraftig magevirus før jul og da sa legen dette til meg.

    Du bør også drikke ofte men lite. Bland et glass halvt om halvt med farris og eplemost.

    Håper du er på beina fort!!!! Og Elen også stakars lita :)

    SvarSlett