Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 31. desember 2015

Tusen takk...

Tusen, tusen takk til alle dere kjære 2-300 lesere som
nesten daglig besøker meg og min lille verden her på
bloggen.

Jeg er ydmyk og takknemlig over at dere finner glede i
mine nesten daglige små oppdateringer om mitt trivielle
hverdagsliv..



Det blir en stille feiring her hos oss med kun Mannen og meg
rundt bordet med pinnekjøtt på menyen og jeg skal på jobb
i morgen tidlig og bli borte i tre dager. Våre venner, som vi
har feiret med de siste årene, skal besøke sin datter som er
nyinnflyttet i en annen by.

Vi har panoramautsikt fra vårt hus til det flotte kommunale
fyrverkeriet, og det på første benk så nå håper jeg bare regnet
og stormen gir seg før midnatt..

Jeg ønsker dere alle et godt og fredelig nytt år!







Blogglistenhits

7 kommentarer:

  1. Godt nyttår til dere :)
    Det er så koselig å følge med på bloggen din.

    SvarSlett
  2. Kos dere masse i kveld og nyt utsikten :) Det er i grunn veldig hyggelig å være hjemme også bare i tosomhet. Det har vi gjort også, og det var så trivelig.

    Bloggen din er veldig flott synes jeg, du skriver og legger ut bilder som er hyggelige og viser hverdagslivet som det er. Det er det som gjør deg til en poppis blogger vet du :)

    Så det så!

    SvarSlett
  3. Godt nytt år til deg og dine!
    Takk for mange koselege stunder med ord og bilder frå bloggen din.

    Helsing V....

    SvarSlett
  4. Der henger sånne julekuler jeg vil ha !!
    Alltid koselig å kikke innom deg, og tenkte her om dagen, det må da være snart 5 år...tror jeg, at jeg har fulgt deg? Glad du ikke ga deg...ennå...med bloggingen.

    Ønsker deg en riktig god kveld, og et flott nytt år !!

    SvarSlett
  5. Godt nytt år !
    Og ha fine jobbedagar i nytt år !
    Kjekt å følge med bloggen, du et kreativ og har alltid
    fine innlegg :)

    SvarSlett
  6. Godt nytt år til deg og dine!
    Og godt nytt bloggår!

    SvarSlett