Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 22. desember 2015

Tro det eller ei...

For første gang i mitt liv har jeg klart å lage
pikekyss...



Jeg hadde eggehviter til overs etter å ha laget aioli og
ville prøve meg på marengs. Tidligere har jeg stått med
håndmikseren og aldri fått til den glatte og skinnende
marengsen som skal til.



... og jeg takker min nye kjøkkenhjelp, som her er i full
gang med å lage mors krydderkake....

Hvorfor i all verden har jeg ikke kjøpt meg ordentlig
kjøkkenmikser for mange år siden!

Bedre sent enn aldri tenker jeg.


4 kommentarer:

  1. Nytt liv på kjøkkenet nå tydeligvis...
    åh jeg vil også ha!

    :)

    SvarSlett
  2. Kjøkkenmaskin er godt å ha,
    og din er kjempelekker :)
    Gratulerer !

    SvarSlett
  3. Hei og takk for hyggelig hilsen:) Med så fin kjøkkenhjelp blir det ekstra gøy å bake! Pikekyssene ble flotte! Ønsker deg en riktig god jul:)

    SvarSlett
  4. Så gøy å få det til ;)

    Smaker så godt da....nammm.m.m.m

    SvarSlett