Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 13. desember 2015

Ny kjøkkenmaskin....

Tenk...jeg har aldri hatt en skikkelig kjøkkenmaskin noen
gang. Jeg har alltid bare brukt håndmikser og eltet
deig for hånd. Mannen hadde med seg en enkel maskin
da vi fikk felles bo, men den har for det meste stått
ubrukt i kjelleren...

Dersom vi kjøper ny, hva skal vi velge?



En Kenwood chef? En major er uaktuelt for oss. Til vårt bruk
er den altfor stor og uhamslig.



Jeg har jo lyst på en Kitchen Aid siden den er så utrolig
kul i designet..

6 kommentarer:

  1. Hvis den skal stå framme så er jeg enig i at Kitchen Aid har finest fasong, men jeg har hatt denne i 32 år og kan kan ikke tenke meg noen annen. http://assistent.nu/no/default.aspx?redirect=yes
    Designet nå er bedre enn mitt, men jeg har et skap der den står når den ikke er i bruk

    SvarSlett
  2. Er veldig fornøyd med Elektrolux Assistent. Den er enkel å bruke, og alle deler kan puttes i oppvaskmaskinen :-)

    SvarSlett
  3. Kanskje julegaven til deg selv i år?

    SvarSlett
  4. Fikk min første kjøkkenmaskin for 4 år siden. I gave. Hadde gjort som deg før det. Er rød Kitchenaid. Den står på benken og er (nesten) i daglig bruk. Er godt fornøyd med den. Eneste haken er at bollen ikke er stor nok til å elte 3 brød. Da må jeg kjøre den i to omganger. Lykke til med valget.

    SvarSlett
  5. Jeg har en Major og jeg ELSKER den!
    Der er det plass til brøddeig som fyller langpanna og en nok stor bolledeig.
    Har en liten mixmaster i tillegg til å piske krem med. Det funker som bare det.
    Kitchen Aid er et smykke på kjøkkenbenken, min major bor i ett skap.

    SvarSlett
  6. Jeg ønsker meg også Kitchen Aid, i sølv eller hvit!! :)

    SvarSlett