Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 3. desember 2015

Nisselue og nissesokker...

Jeg blei så inspirert av Tovepia da jeg så hun hadde
strikket nisselue og da måtte jo jeg prøve det også....


Her er mitt resultat og jeg strikket sokker også.

Jeg vet ikke hvilket garn jeg har brukt, for dette er
noe restegarn jeg fant i den store restegarnssekken og
originaloppskriften finner du HER

Nå håper jeg det passer til Elen og at hun vil ha det, ha,ha.



Da hun fikk disse restegarnssokkene av meg, gav hun
meg dem tilbake da jeg skulle dra og ba meg ta dem med
hjem igjen...ha,ha,ha!

Hun er den skjønneste..smelt!

5 kommentarer:

  1. Elsker små barns kommentarer, de er så ærlig og morsomme ;)
    Hun ville vel ha stripe sokkene hjemme hos deg, serru he he

    Skjønn nisselue og sokker, heldig Elen !

    God førjulstid, min ankomst hjem til Norge startet med forkjølelse og sår hals...arg......første julebord ble avlyst, føler meg gammel og uggen....he he

    SvarSlett
  2. En kvik pige - lidt morsom kommentar. Men dog også tegn på at mange børn er møg forkælede. Bare vent til hun bliver ældre:-)
    Marlene

    SvarSlett
    Svar
    1. Det har du rett i, Marlene. Vi må passe balansen mellom omsorg og bortskjemthet.

      Slett
  3. Så herlig det settet var.
    Om det frister med ei "julelue" til voksne, ta en titt på mitt innlegg i dag. Der har Monstermønster strikket min Nails, i rødt og hvitt. Lekkert. Hun har laget barne utgaven, så det er også en mulighet.
    God helg

    SvarSlett