Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 14. desember 2015

Lite kjøkken...

Som dere ser så har vi et minikjøkken i et ellers romslig hus...



Det blei en isblå KitchenAid som kommer til å stå fremme, for vi har ikke noe skap å ha den i...

I kveld har jeg prøvd den for første gang. Jeg har stekt krydderkake som står til avkjøling ved komfyren. Fingerkremkjeksene er klar til steking.

Det blir visst nok kaker denne julen også...

Sendt fra min iPhone...

4 kommentarer:

  1. Den er jo fin da :-)
    Elsker den fargen!

    SvarSlett
  2. Gratulerer :) Så fin den er ! Passet veldig pent inn, og den er jo et lite smykke på kjøkkenet så det er jo bare hyggelig.
    Koselig minikjøkken du har!! :) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Isblå - helt min farge !

    Tenker du vil ha mye glede av denne, og den vil pynte fint opp i den lekre fargen ;)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med valget. Håper du blir like fornøyd som jeg.

    SvarSlett