Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 7. desember 2015

Kremet laksegryte....

Denne gryten er smakfull, delikat og relativ rask
å lage...



HER er oppskriften fra Tine.no og bilde
fra deres presentasjon....


Og her er min variant.....

Jeg skjønner ikke hvor de har gjort av tomatene på sitt
bilde. Uansett, jeg valgte reker i lake fordi det ikke var
krepsehaler i butikken og det var helt greit. Ikke hadde jeg
fersk dill så da blei det den tørkede varianten.

Dette kommer jeg til å lage igjen og faktisk kan den også
brukes som fiskesuppe. Det skal vi gjøre med restene.

2 kommentarer:

  1. Det ser godt ut.
    Takk for tips. Kjekt å variere.

    SvarSlett
  2. Elsker laks !

    Så denne må kanskje prøves ut...?
    Takk for bra tips, liker kjappe middag

    SvarSlett