Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 12. desember 2015

Kosetur....

I dag har jeg vært i Oslo på juleshopping og kosetur med Studenten....



Det blei mye kos og lite shopping og ikke ett bilde blei tatt.

Her jeg sitter på Gardermoen og er på vei hjem så lurer jeg på hvorfor vi ikke gjør dette oftere, Studenten og jeg...

Ofte er det sånn at når jeg kommer hjem fra jobb så orker jeg ikke flere flyreiser og flyplasser og vil bare være hjemme. Men, når jeg bare får dradd meg ut, så er det jo så kjekt.



Sendt fra min iPhone...

6 kommentarer:

  1. Alltid kjekt å besøke studentene😊!

    SvarSlett
  2. Koseturer uten handlestress er de beste turene!

    SvarSlett
  3. Kan skjønne deg da, som har jobben DIN i fly !
    Blir kanskje litt mer ork for enn da, men som du sier....når man først er i gang, så går det meste greit ;)

    Så kanskje du bare må avtale neste Oslo med Student ? Ikke lenge før vi er i nytt år...greit å ha noe å se frem til ;)))

    SvarSlett
  4. Hadde samme koseturen døgnet før deg med mine døtre. Ubetalelig!

    SvarSlett