Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 19. desember 2015

Juuuhuu....

Det er endelig 12 dager juleferie og jeg starter med
portvin, Stiltonost og pepperkaker nå når jeg endelig
er hjemme.

Det meste av juleforberedelser er unnagjort. Nå er
det fred i sjel og sinn som inntar hjemmet.



Det er noe eget å være på jobb i førjulstiden. Stemningen
med alle passasjerene som skal et sted for å feire jul.

Stuerene stønner over all bagasjen i lasterommet og vi
jubler over mindre håndbagasje i kabinen.

Mange barnefamilier med sine søte små som er så spent
på både reisen og gavene de skal få. Besteforeldre på
vei for å feire hos barn og barnebarn. Alt i alt....det er
hyggelig å være på jobb i denne tiden, men ingenting
er hyggeligere enn ferie.

Som dere ser har jeg fått reklame på bloggen. Det er en
test for å se hvordan det fungerer og jeg er nysgjerrig på
om det er noen kroner å tjene på det. Jeg kan ikke noe om
dette, så derfor prøver jeg det ut noen dager. Disse to dagene
har jeg tjent 20kr dagen...ha,ha,ha så man blir i alle fall ikke
rik.

Synes dere det er irriterende med de annonsene er det bare
å si fra i kommentarfeltet.

Ønsker dere alle en fin lørdag

3 kommentarer:

  1. Eg har også sysla med tanken om å ha litt reklame, men eg er usikker. Skal bli spennande å høyre om dine erfaringar.
    Må fortelje deg at i år har eg laga fleire små krydderkaker av oppskrifta di som eg vil gi vekk til jul.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så fint at du også liker kaken. Du har jo BKT den flere år nå og det er jo en super gave. Jeg har laget en til oss selv i år også.

      Slett
  2. Så deilig med endelig juleferie da fru Tunheim. Jeg skal være på jobb litt til nå, fri til tirsdag som jeg skal bruke til å pynte huset til jul og juletreet. Re opp gjestesengen skal jeg også til mamma kommer. Ellers bare kose meg tenker jeg. Har lyst til å ta en tur til frisøren, men får se om jeg får tid og ikke minst time.

    Nyt feriedagene dine. Jeg skal klikke på reklamen din så kanskje det blir litt mer ;) hihi

    God 4. søndag i advent :)

    SvarSlett