Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 6. desember 2015

Caroline Berg Eriksen....


Jeg er ofte innom bloggen hennes. Hun har de fineste
velredigerte bilder og så skjønn liten datter og det er
mest på grunn av datteren jeg følger med på bloggen.
Hun og Elen er jevngamle.

Uansett, det jeg egentlig ønsker å formidle er et innlegg
som hun delte på bloggen sin og som du kan se HER

Jeg har stjålet bildet hos Caroline Berg Eriksen

Jeg også har lyst på julebord på Thorskog slott. Bare se
hvor delikat og stemningsfullt det ser ut..



7 kommentarer:

  1. Jeg er også en del innom bloggen hennes og så dette innlegget for et par dager siden. Veldig flott sted synes jeg også :)
    De innleggene jeg liker best hos henne er disse luksus v/s budsjett. Der synes jeg hun er flink å finne ting. Utover det har jeg ingen spesielle meninger om bloggen hennes :)

    SvarSlett
  2. Jeg er sjelden innom hennes blogg, men gjorde det nå. Det eneste som sjokkerer meg er kommentarfeltet. Hva er det med folk? Jeg innser at hun stikker hodet frem for hogg, men det får da være grenser.
    Jeg er helt enig med deg - at det var en nydelig sted.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke for å være slem nå, men ofte er det kommentarfeltet som er underholdninga. Det krangles over en lav sko og er ganske så iltert der til tider. hihi.. beklager, men det er faktisk litt morsomt ! hø hø

      Slett
  3. Ja dette såg flott ut, - skjønner godt at du ønsker deg dit!
    Tydelig et helt spesielt sted! Man kan jo drømme litt også...... Selv om det slettes ikke er noen umulighet å få et opphold der....
    Ønsker deg en fin søndag!

    Inger G.

    SvarSlett
  4. For ein fin plass
    ho skriv om.
    Men det er utruleg å sjå dei hatske kommentarene ho får.
    Det er vel misunnelse som driv folk til å skrive slikt..

    SvarSlett
  5. Så flott ut på det slottet :)) Er ikke så ofte innom bloggen hennes, men det hender og hun har veldig fine bilder ja :)) Så dere hadde hatt det hyggelig med gjester og god mat også :)) Kos deg med andre søndag i advent <3 Annebe

    SvarSlett
  6. Kikket innom innlegget, og første som slå meg...dette kunne jo vært et lite jaktslott i Skottland ;)
    Herlig, herlig - elsker slike hoteller !!

    SvarSlett