Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 4. desember 2015

Bordet er dekket...

i alle fall nesten og det er fredag igjen...



Vi skal ha selskap med venner i kveld. Bordet er helt
enkelt dekket med grå servietter fra Marimekko, grå
telysholdere- og dekketallerkener fra KostaBoda og
en lys grå duk. Ja, og så har jeg stasjet det litt opp med
noen perler og et sølvbånd..

Jeg vet ikke om jeg vil ha noe mer stasj på bordet. Vi
skal ha god drikke og har fire forskjellige glass til hver,
så bordet er i grunnen fullt nok.

"Det enkle er ofte det beste og det er gjestene rundt bordet
som gjør selskapet", sies det, men det er jo gøy at bordet ser
litt delikat og innbydende ut også, synes jeg. Det gjør at
gjestene kjenner seg velkomne.





3 kommentarer:

  1. Lekkert og elegant, noe jeg tror kjennemerker deg ;)

    Koooos dere, hyggelig med venner til middag !

    Goood helg

    SvarSlett
  2. Stilig! Det enkle er ofte det beste ;)

    SvarSlett