Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 16. desember 2015

Årets julemarsipan....

I år har jeg også laget en kilo marsipan og det
er ingen fare for at den ikke skal bli spist opp...



Denne gangen har jeg smaksatt marsipanen etter tips fra
Lise Finkenhagen.

Rom og rosin, bringebærmarsipan, og Mozartkuler...

I tillegg så har jeg noen fylt med tørket aprikos og noen med
tørket fiken og så har jeg aprikoser dyppet i mørk sjokolade.

Jeg synes også disse kulene hos Dentinista ser veldig gode ut.

Jeg er ikke så oppfinnsom når det kommer til dekor. Den ser
ut til å bli nesten lik hvert år.

5 kommentarer:

  1. Jeg har vært på IKEA og kjøpt karameller fra Polkapojkarna. Også ble det kransekakestenger istedenfor marsipankonfekt.

    SvarSlett
  2. Du verden så lekkert!
    De får nok bein å gå på vil jeg tro.
    Ha en flott dag videre.

    SvarSlett
  3. Ser fabelaktige ut! Vedder på at de smaker like godt som de ser ut.

    SvarSlett
  4. Så lekker marsipan du har laget! Jeg syns dekoren var veldig flott jeg! Ha en fin førjulskveld :)

    SvarSlett
  5. Godt jeg ikke er i nærheten, hadde ikke vart lenge....ser altfor fristende ut !!

    Om de ser like ut som i fjor ?
    Ække det meningen tenker jeg, tradisjoner vettu :)))) kos deg

    SvarSlett