Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 22. november 2015

Vognpose....

Jeg har laget en vognpose til Elens dukkevogn...





Har du lyst å lage en slik til dine barn eller barnebarn
finner du oppskriften HER

Denne posen er klippet i lengde 103 cm, sidevingene 35 cm
høye og 20 cm brede og "klaffen" som brettes opp er
40x40 cm.

Ytterstoffet er bomull, innerstoffet fleece og anorakk-
snorer til knytting.

I posene jeg har laget til Elen, Signe og andre små nurk
har jeg brukt sommerdundyne som fyll. Til denne dukke-
posen har jeg sydd en dyne jeg har fylt med platevatt og
kantet med skråbånd.

1 kommentar:

  1. Jammen er det en liten jente og dukke som er heldige. Morsomt å sy og strikke i miniatyrutgave. Kan se det for meg, dere tre ute på trilletur.
    Skal forresten dele gårsdagens bakst med min svigerdatter in spe!��

    SvarSlett