Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 12. november 2015

Utstilling...

Mannen og jeg har vært i byen i dag og da var vi innom
en maleriutstilling av kunstneren Jan Petter Bratsberg...



Dette er ikke hva jeg vil ha på veggen i stuen,


men jeg ser jo at det er flotte malerier...


og han er svært anerkjent for bildene sine. Det skal innrømmes
at vi har to bilder av ham i biblioteket, men de er mannen sine.
Han liker dette og får gode minner fra barndommens skogsturer
i Telemark av denne kunstneren.


I tillegg var vi en tur innom den nye Mathallen i Stavanger.
Vi kom ikke akkurat tomhendt ut derfra...ha,ha,ha.

3 kommentarer:

  1. Ja det må jeg si, ørna med ormen i klørne.. det hadde vært noe for meg (not!) hehe... og de to underste bildene hadde et litt rart utnitt. I hvert fall det til høyre. Jeg ser jo at teknikken er veldig flott, men eh... ikke min stil heller. Men han har sikkert mange flotte bilder med andre motiver. Hva slags motiver er det dere har hjemme da?

    Mathallen ja... dyrt og deilig ;) vet jeg alt om ha ha

    SvarSlett
  2. Alltids moro å se på maleri utstillinger.

    Mathallen i Stavanger også, ja kan tenke meg du likte deg der, og da har du mat til helgen ;))))

    Straks fredag, så jeg sier: God helg, jeg nå

    SvarSlett
  3. Kunstneren kommer fra nabobyen Skien, faktisk. Og tvers over jobben min, henger noen av hans bilder i et rammeverksted/galleri. Det er flotte naturbilder av dyr, som faktisk er en kunst å få til. Men jeg synes de er finest der de henger. Jeg er jo en liten kunstner selv, og har mine egne bilder på veggen, he he
    Da jeg var i KBH i høst, var jeg innom mathallen der. Det er en opplevelse, og det ble kjøpt inn noe småtteri. Men det er nok best å la lommeboka ligge i veska på slike steder.
    Ønsker deg en riktig god helg.

    SvarSlett