Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 9. november 2015

Tusen tusen takk...

til den gode og omtenksomme Mannen min...



Etter en heller strevsom og utmattende arbeidshelg kom jeg
hjem til den fineste gaven som ventet på meg.
Adventskalender med daglig, deilig serum for en voksen og
sliten hud.

Jeg hadde 2 timers forsinkelser på fredag og mer enn
11 timers arbeidsdager lørdag og søndag og med netter
på hotell der det bare var å legge seg, spise frokost og dra
igjen.

I tillegg var det 2-årsdagen til gullet mitt, Elen i går. Jeg fikk
i alle fall sunget bursdagssang til henne på FaceTime fra
hotellsengen i Oslo før frokost.

Sånn er livet i dette yrket. Det handler veldig ofte om å ikke
være tilstede ved begivenheter du gjerne ville deltatt på.
Sånn var det da mine barn var små også. De måtte feire
bursdagene sine uten meg, skoleforestillinger og mye annet
jeg gjerne ville ha vært med på.

Men, det blei flotte, selvstendige og velutdannede jenter lell....

4 kommentarer:

  1. Fin og omtenksom gåve.
    Du har det hektisk og kanskje uforutsigbart i jobben.
    Det er kanskje verre denne tida på året ?

    Håpe du har ein fin dag i dag :)

    SvarSlett
  2. Det høres så ensomt ut. Jeg er nok i de t sentimentale hjørnet for tiden og tenker mye. Du har jo skrevet at du elsker jobben din og som du sier har døtrene blitt. Flotte jenter. Og du ikke rart med deg som mor da.
    Må si at mannen din tenker på deg ja, både med middager og nå deilig nytbar adventskalender. Det er deg vel unt.

    SvarSlett
  3. Heldige deg som fikk så flott gave :)
    Tenker du fortjente den jeg :)

    SvarSlett
  4. Høres ut som hektiske og slitsomme dager, ja. Så godt da å komme hjem til en slik oppmerksomhet. Dere fortjener nok hverandre, du og din mann, tror dere er meget snille og omtenksomme begge to.

    Håper du får en roligere periode denne uka.

    SvarSlett