Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 26. november 2015

To middager....

Den ene smakløs og den andre veldig god.....



Denne middagen laget jeg her om dagen. Fersk torsk
med wokede grønnsaker, potetmos til Mannen, blomkål-
og sellerirotpuré til meg og nøttesmør. Og det smakte
ingenting!...selv om jeg pøste på med salt på min tallerken.

Men nøttesmøret i seg selv var veldig godt da- som en trøst.


Dagen etter laget Mannen dette som smakte kjempegodt.

Det er filet piccata med paprikasaus, broccoli, syltede
paprika og olivenbakt sellerirot.

2 kommentarer:

  1. Det så da godt ut begge deler, synd dine ikke smakte noe. Det var da merkelig.

    SvarSlett
  2. Var det paprika sausen som gjorde utslaget tro?

    God helg ! tenk nok en fredag.....

    SvarSlett