Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 20. november 2015

Hjelpes som tiden flyr...

Hjelpes som tiden flyr. Fredag igjen....allerede. Jeg skal ikke
på jobb før på søndag, så tror jammen jeg skal ta meg et glass
rødvin i kveld.



Norskov skal jeg også se på tv i kveld. Jeg liker denne danske
politiserien. Den virker så realistisk på en måte. I tillegg så
går den på NRK nett-TV slik at jeg kan se de episodene jeg går
glipp av når jeg er på jobb.

Senk skuldrene og nyt fredagskvelden og la verdens uroligheter,
krig og terror slippe taket for en stakket stund.

2 kommentarer:

  1. Eg likar også Norskov, og Broen... så det er mange spekulasjonar i hovudet om gjerningspersonar.
    Nyt kvelden.

    SvarSlett
  2. Nyt frihelgen din! Hos oss blir det forhåpentligvis pepperkakebaking i dag.

    SvarSlett