Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 29. november 2015

Heldige oss...

som var invitert til hummerparty i går...


Det blei en kulinarisk nytelse med masse hummer, aioli og eggesalat..


...med herlige bobler og en liten akevitt i glasset...og
tidenes beste sitronfromasj til dessert.

Vi kjenner oss privilegert og takknemlige....


Party i går, men allerede oppe og det første adventslyset
er tent mens dagen våkner til liv og fylles med
innhold.

Ønsker dere alle en fin første adventssøndag.

6 kommentarer:

  1. Mmm, høres fantastisk godt ut! Nyt søndagen😊

    SvarSlett
  2. Det var litt av en herlig meny!!! Så deilig :)
    Og da var første søndag i advent her også, og endelig .. i dag har jeg hørt på masse julemusikk, lest litt i adventsmagasinet jeg kjøpte hos Hjartesmil og satt sammen hennes spilleliste for ventetiden på Spotify og kost meg veldig :)
    Ha en kjempefin søndagskveld :)

    SvarSlett
  3. Mmmmm...jeg liker absolutt ALT på denne menyen.
    Hilsen hun med den grønne lua ;)
    Ha en fin uke da.

    SvarSlett
  4. Godt på menyen der. Er deilig å ha slike helger også.
    Ha ei fin uke i adventstiden

    SvarSlett
  5. Apropos lua; kan anbefale en garnbutikk på nett, Garnius. De sender raskt..men du finner sikkert restegarn. Strikk minste str, de er store..men veldig fin m stjerner:)
    Nyt resten av adventsdagen og ha en god ukestart:)

    SvarSlett
  6. Hummerparty = LYKKE !

    Så deilig party å gå i....nam..m.m.m.m.

    SvarSlett