Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 10. november 2015

Enkel salat...

En enkel og lett salat er greit å ha på en tapasbuffet.....



Denne består av litt forskjellige bladsalattyper og
babyspinat i tillegg til purre i tynne skiver, ristede pinje-
kjerner, vannmelon og ekte fetaost....

Da jeg hadde damene på besøk her om dagen serverte
jeg tapas som bestod av følgende;

Marinerte scampi
Kjøttboller i tomatsaus
Grillede kyllingvinger
Syltet paprika
Camembert og Selbu blå
Bacondadler
Marinerte valnøtter
Chili-og paprikagelé
Fikenmarmelade
Aioli
Focacciabrød
Rørossmør
Frisk salat

4 kommentarer:

  1. Får helt vann i munnen av denne listen. Damene var nok fornøyde hos deg.

    SvarSlett
  2. Ser ut som en deilig tapasmeny. Variert og spennende! Ble nok noen fornøyde og mette damer der, tipper jeg.

    Ha ei fortsatt fin uke.

    SvarSlett
  3. Åååå, her var mye godt. Skal ha stor familiebrønsj her på søndag. Spicy kjøttboller er stekt og puttet i frys i dag, samt kake til kaffen ;)
    Tips om salaten og bacondadler skal jeg jammen stjele inn i min tapasmeny på søndag. Takk og takk.

    SvarSlett