Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 15. november 2015

En liten kveldshilsen...

fra hotellrommet i Bergen med blide av baderomsdøren...



I dag har vi vært en tur fra Bergen til Tenerife og tilbake til
Bergen.

Turen var lang, men med så hyggelige passasjerer, ja
bortsett fra en da, så gikk arbeidsdagen som en lek. Og
ikke minst hyggelige kollegaer også.

Nå venter siste episode av Downton Abbey på TV og en natt
med ørepropper. Her er en vifte i taket som det tilsynelatende
er umulig å få skrudd av....grrrrrrr!

6 kommentarer:

  1. Merkelig at en person kan ødelegge så mye. Men heldigvis er det flest hyggelige folk. Har skrevet litt om det, siden jeg fikk en sur kommenter i bloggen sist uke. Fine kolleger kan redde en arbeidsdag, det er sikkert!!
    Stakkars deg med den vifta. Kan du ikke høre med resepsjonen? Jeg hater klokketikking. Da får jeg altså ikke sove.
    Jeg hadde et pipp pipp problem en natt denne uka som var. Batteriet I en brannvarsler var dårlig, og sa ifra hele natta, sukk....... Neste morgen tok jeg den ut!
    Håper du får en fin natt.

    SvarSlett
  2. Heldigvis er de aller fleste mennesker meget hyggelige og positive, men det hender man møter noen som er stikk motsatte, det gjør jeg også i mitt yrke, dessverre. Da tar man frem all den profesjonalitet man kan mobilisere, og etterpå må man bare distansere seg fra dritten. Men noen ganger kan det være hardt, og jeg regner med at i ditt yrke kan det til tider være ekstra tungt å beholde fatninga, i og med at alkohold kanskje er en del av det som kan forårsake problemer ombord.

    Og slike irriterende ting som du beskriver på hotellrommet... kjenner meg igjen! Håper du fikk sove!

    Ha ei fin ny uke.

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig kommentar:)
    Håper du fikk sove i natt, irriterende med lyder..ihvertfall de man er ikke er vant til;)
    Enda mer irriterende med ufyselige passasjerer, men håper det er lenge mellom dem...
    Nydelig nurk under her:)
    Ha ei god uke, kjenner snøen lurer rundt hjørnet..liker ikke..

    SvarSlett
  4. Er imponert over din arbeidssituasjon der du må sove i all verdens senger, på ulike rom og dens lyder og lukter…
    Lettere blir vel ikke det der med alderen vil jeg tro?
    Godt det fins ørepropper. Har alltid med det på reise selv.

    SvarSlett
  5. uff ja en person - en eneste person kan ødelegge en hel dag på jobb av og til. Ikke moro. Jeg også må mobilisere alt jeg har av krefter og tenke at det er ikke meg, det er ikke meg. Men, det er søren meg ikke lett bestandig nei!!

    Håper du koste deg med Downton Abbey.Jeg er så glad for at det kommer en episode til jul, det synes jeg var en fin ting :)

    Håper du fikk sove?! :)

    SvarSlett
  6. Synd med en (dust) av en passasjer, men lenge mellom hver håper jeg ;)

    Håper du fikk sove likevel...dog lyder?
    Godt det finnes ørepropper.

    Her skal hotell bestilles, en svipptur med mannen til Firenze (ikke langt for å oss kjøre dit) da han skal på møter der, så fint å kombinere med litt sightseeing tenkte jeg ;))))

    SvarSlett