Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 4. oktober 2015

Ut på tur....

Mannen og jeg blei invitert ut på tur i dag med Elen
og foreldrene. Min svigersønn kommer fra gård og det
var dit søndagsturen gikk i dag. Vi var en stor fin gjeng
med Elens bestemor, bestefar, mostrer, onkel, fettere og
kusiner. Jeg viser ikke bilde av gjengen siden jeg ikke fikk
spurt alle om det er ok å publisere bilde av dem.



Målet var bål og pølsesteking på en høyde opp fra gården
og med flott utsikt mot Frøylandsvatnet og ut mot havet.
Å være høygravid med tre uker til termin hindrer ikke min
datter fra å bli med på tur....


Her ser man ned mot gården i motsatt retning.



Da vi kom tilbake etter turen fikk Elen og faren hilse
på en kalv som kom til verden for et par dager siden..



... og vi fikk omvisning i et helt nytt og helautomatisk fjøs
der kyrne selv går inn til en automatisk melkemaskin for å
bli melket...

1 kommentar:

  1. Sjeldent idag at man får komme seg til gårds ;)
    Så moro for Elen, og artig at pappa'n kommer fra gård, så får hun sett alle dyrene tenker jeg.
    Bybarn idag, har jo sjelden den anledningen.

    SvarSlett