Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 16. oktober 2015

Tidlig ferdig...

Allerede kl 12 var jeg ferdig på jobb i dag og skal ikke på jobb igjen før på onsdag...


Og det fine høstværet som vi har i dag. Ikke et vindpust er det heller. Jeg sitter med skogen i ryggen og blikkstille vann foran meg. Den eneste lyden jeg hører er fuglekvitter og tenker, "er ikke det litt merkelig nå som det er høst"?

Eller er det normalt?
Jeg har ikke mye kunnskap om ornitologi. Har du?


Sendt fra min iPhone...

2 kommentarer:

  1. Veldig fint bilde. Fint å nyte naturen når sola skinner på en slik fin høstdag. Må si at også jeg har reagert på at det er mye fuglekvitter i høst. Men har heller ikke noe svar på det. Uansett, fin dag videre og god helg.

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde..og bra du koser deg med fri og fint høstvær :)) Vet ikke så mye om fuglekvitter jeg helle..men hyggelig med litt sommerlig aktivitet lengst mulig ...
    Prøvde å kommentere det forrige innlegget ..men tror ikke jeg fikk sendt det..hm !! God helg og fri :)) annebe

    SvarSlett