Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 17. oktober 2015

Nå er tiden her....

for å sette løker i jorden som skal gi oss blomster
og glede til våren....



Jeg har plantet narsisser...


...og oppdaget etterpå at jeg hadde satt dem altfor tett
og grundt i forhold til det som stod på pakningen.

Kanskje tar jeg dem opp igjen i morgen og setter dem
ned på ny. Jeg har også tatt inn begoniaknollene i dag
siden det har vært litt nattefrost de siste dagene.

Nå senkes skuldrene, lørdagskvelden er i anmarsj og
marinerte scampi står på menyen i kveld.


3 kommentarer:

  1. Det blir fint hos degn til våren.
    Eg planter dei sjelden så djupt som det står på pakken, og dei kjem likevel fint til våren.
    Vurderte å ta inn Skaugumknollane eg også i dag, men tek sjangsen på nokre dagar til.
    Ha ein fin laurdagskveld :)

    SvarSlett
  2. Smart å få det i jorda no.
    Eller ta vare på frø som eg viser til i dag.

    GRATULERE SÅ MYKJE MED EIT NYTT UNDER I FAMILIEN :-)

    FIN NY VEKE!

    SvarSlett