Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 7. oktober 2015

Lumiyoga....

Jeg har fått meg ny yogamatte....



Jeg bestilte den på nettet hos Lumiyoga og det er
fødselsdagsgaven til meg fra Mannen.

Jeg ønsket meg denne da det er en reiseyogamatte og
jeg håper det skal bli enkelt å ha den med i kofferten
på jobb. Den jeg har hatt tar altfor stor plass.

Jeg fikk denne i posten i dag og den kjennes veldig seig
og god ut. Tror ikke jeg kommer til å skli nå.

3 kommentarer:

  1. Ser ut som ei lett og snerten yogamatte.
    Lukke til.

    SvarSlett
  2. Kjekke greier. Min er en lang pølse som tar endel plass. Men god er den...

    SvarSlett
  3. Det er kjekt å ha..har ei matte til å gjøre øvelser på her hjemme vi også :)) Men blir ikke Yoga akkurat..selv om jeg tror det er fin trening :)) Kos deg i kveld :)) Annebe

    SvarSlett