Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 28. oktober 2015

Kakemonsen meg...

I går kveld var jeg på besøk hos min flotte niese og
guddatter, som sammen med mannen sin har bygget
seg et nydelig hjem rett i sjøkanten.



Hun er også en fantastisk kokk og baker og serverte
oss tantene den nydeligste mat, inkludert denne kaken.

Dette er en mandelbunn med en himmelsk lys sjokolade-
krem oppå og er den ikke fint og enkelt pyntet?

Tror ikke jeg skal bake denne kaken uten at jeg har gjester
og vet at den blir spist opp før de går hjem..ha,ha,ha!



5 kommentarer:

  1. Den så veeeeeldig god og delikat ut :)) Best å ikke ha en hel slik bare til seg selv ja..hehe...
    Ha en trivelig kveld...her baker jeg rundstykker nå..blir godt til te i kveld :)) Annebe

    SvarSlett
  2. Ser nydelig ut! Ikke rart man lar seg friste av slikt lekkert bakeverk.

    SvarSlett
  3. Ohlala... veldig lekker. Ser veldig veldig god ut :p

    SvarSlett
  4. Hmmm... veldig fristende! Finnes det link til oppskriften noe sted...?

    SvarSlett
  5. Dessverre Mette, jeg har ikke oppskrift.

    SvarSlett