Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 12. oktober 2015

Hjemmealenekveld....

Når kvelden kommer tenker jeg nesten alltid at jeg
har lyst på noe godt. Da tenker jeg ikke på mat, men
kjeks, sjokolade, lakris, iskrem osv. Ja i det hele tatt alt
som inneholder store mengder sukker.

Mannen er ofte i samme situasjon, men han vil ha
oster, tapas, knekkebrød med godt pålegg osv. Sukker
er det siste han kunne tenke seg tror jeg.

I kveld er jeg hjemme alene og det er nesten alltid
ensbetydende med at jeg ikke klarer motstå fristelsen...



Jeg har kjøpt yoghurtnøtter...


og iskrem fylt med digg...

...og angrer meg ihjel når jeg går til sengs...


3 kommentarer:

  1. Du er ikke alene ..... Angrer alltid jeg også. Er mere glad i salt enn søtt jeg da.

    SvarSlett
  2. Kjenner veldig godt til det du her beskriver. Men jeg prøver å la være å angre, for spist er spist. Jeg avskriver det på kosekontoen, og litt kos i hverdagen er viktig, for det er de dagene det er flest av. Prøver bare å ikke la det bli for mye i slengen...

    Ha ei fin uke.

    SvarSlett
  3. Ikke noe å angre på - det er vel fortjent, helt sikkert :)

    SvarSlett