Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 3. oktober 2015

Hipp hurra....

...i dag er det min dag.

Jeg blir 54 år i dag og sier hipp hurra. Ikke fordi jeg
liker å ha fødselsdag, ei heller liker jeg å bli eldre.
Jeg synes tvert imot at det er litt vemodig, for årene
går så altfor fort..






Jeg sier hipp hurra for at jeg i det hele tatt får bli 54,
være relativt frisk og har et fint liv. Min eks svigermor
blei kun 53 år og mor blei bare 57.

Så derfor flotte damer, hurra for livet og la oss fokusere
på og være glade for hver dag vi får.



10 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen din. Håper den har vært alt du ønsker og fortjener.

    Klem

    SvarSlett
  2. Hipp hurra for deg! Helt enig i din konklusjon!

    SvarSlett
  3. Selv om jeg heller ikke liker å bli eldre, så har jeg begynt å planlegge feiringen av en litt rundere dag om to år. Det er som du sier ikke alle som er så heldig.
    jeg sier også hipp - hipp til deg.

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med gårsdagen =)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med dagen i går! "Vi vil leve lenge vi, men gamle vil vi aldri bli..." Ønsker deg mange gode år og dager framover.
    Glad for at du fortsatte bloggen din likevel. Synes det er koselig å lese om hverdagen din. :-)
    E

    SvarSlett
  6. Hipp hipp hipp hurra for deg på etterskudd. Kjenner igjen betraktningene og er enig i konklusjonen. Håper du har hatt en fin dag! Klem Mette

    SvarSlett
  7. Dette har jo gått meg hus forbi....:(
    Så her kommer lykkeønskninger på etterskud:

    Hipp, hipphurra for deg som fylte år - om ikke idag, så her om dagen :))

    Håper dagen var akkurat sånn du ville ha den, og at du ble begavet !!

    Ja, det er noe med det å vøre i femti årene....litt rart syns jeg, så det må jeg venne meg til, du har jo hatt noen få år til det, og som du sier....årene går fort unna.
    Sp det gjelder å henge med i svingene !

    Bursdagsklem fra meg til fine deg, flott dame !!

    SvarSlett
  8. En viktig oppfordring. Tusen takk Ingrid.
    Og et forsinket hurra for deg!!!

    SvarSlett