Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 5. oktober 2015

Gunn Vottestad...

Plutselig er jeg i Tromsø og på salgsutstilling med
bilder av favoritten min, Gunn Vottestad....

Jeg hadde telefonvakt på flyplassen i dagtidlig og
havnet som sagt i Tromsø. På vei ut for å få kjøpt
litt mat gikk jeg forbi utstillingen og måtte selvfølgelig
ta bildene i øyesyn..

















Skulle ønske de var mine nesten alle disse flotte oljemaleriene.
Jeg er helt fortapt i disse husene hun maler og vi har ett bilde
av henne på veggen hjemme. Dronning Sonja har også kjøp
bilde av Gunn Vottestad.

Så da er det dronningen og jeg..ha,ha!

2 kommentarer:

  1. Flotte maleri!
    Skulle og gjerne hatt eit!

    SvarSlett
  2. Gunn Vottestad er flink, flotte bilder! Kjenner du til Anne Gundersen? Noe annerledes, men hun bruker også mye hus i sitt arbeid. Har flere bilder av henne. http://www.modernartgallery.no/anne-gundersen

    SvarSlett