Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 13. oktober 2015

Bergen...

I dager jeg i Bergen og på hotell Neptun...



Jeg har et stort og fint rom, men interiøret har nok hatt
mer svung over seg enn nå. Bordene er veldig slitt med
hakk og svimerker. Sofaputene er så slitt at det er store
hull i trekket og løse tråer henger og slenger.

Rommet er herlig stort uansett og jeg er glad for parkett
på gulvet. Jeg får så lett hovne øyne i løpet av natten når
gulvet er teppebelagt.

Ellers så gikk jeg en fin tur opp til Fløyen i ettermiddag.



Opp trapper og på grus og asfalt.



Høstfarger er et vakkert skue i disse dager...


Været var perfekt for tur. Litt sol og litt skyer.


Fortsatt litt turister i byen, men ingenting i forhold til
midt på sommeren. Alle bodene ute på fisketorget var
også borte vekk..

Nå skal jeg være her til i morgen tidlig. Kanskje jeg tester
ut den nye reiseyogamatten siden jeg har så god
gulvplass..

1 kommentar:

  1. Elsker også store hotell rom, en sjeldenhet hvis ikke man har bestilt seg suite !

    Men, litt synd med slik slitasje da....men, så lenge det er rent og ikke lukter...men, kanskje gi ett tips at sofaen bør skiftes ut ?

    Tripadvisor bruker jeg ofte - både for å lese hva folk mener om hoteller, restauranter, og legger også igjen ris og ros på steder jeg har vært på.

    SvarSlett