Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 9. september 2015

Tusen tusen takk....

Jeg har fått så mange fine tilbakemeldinger den siste
uken her på bloggen, på Instagram, snap, sms, muntlig
osv. at jeg blir helt rørt. Jeg kjenner på hvor takknemlig
jeg er som har så mange fine og gode "venner" som sårt
savner mitt nærvær med mine trivialiteter.

Kanskje det er akkurat det, trivialiteter, som gjør at dere
liker å lese mine korte små innlegg. Det er så mye vondt
og vanskelig ellers i media å forholde seg til daglig, at det
er godt med en liten flukt bort i det trivielle.

Nå er jeg her igjen på grunn av dere, kjære lesere. Jeg
kjenner på at når min blogging gleder så mange, så gjør
det meg godt å glede dere.

I barndommens minnebøker skrev vi "Den største gleda ein
kan ha er å gjera andre glad". Det kjenner jeg på nå. Endatil
Mannen savner bloggen min..ha,ha,ha! Og jeg har bare vært
borte en drøy uke.

Her er i alle fall litt av det jeg har bedrevet den siste uken.






























Jeg har laget dukkeklær som Elen skal få til gebursdagen
sin i november. Jeg elsker dette arbeidet og har planer om
å lage en stor garderobe.




I tillegg har jeg laget et lite babynest identisk med det store
jeg laget, som den nye babyen skal ligge i. Og så har jeg
sydd rosa skråbånd på et lite håndkle som babydukken skal
bruke.

13 kommentarer:

  1. Takk for at du fortsetter! :-) Så mange lekre dukkeklær! Jeg har bestilt mønster til babynest, blir farmor i slutten av året! Gleder meg veldig, har blitt småtussete!
    Hilsen Line i Oslo.

    SvarSlett
  2. Godt du er tilbake. Du har alltid så å bidra med.
    Må si Elen er en heldig jente som har deg som mormor. Du er flink!

    SvarSlett
  3. Nå ble jeg glad!!! Håper du synes det er kjekt å blogge igjen da :)
    Velkommen tilbake!!!!!

    SvarSlett
  4. Gurimalla så flotte klær!
    Jammen heldig lille Elen ♥

    Godt at du fortsetter bloggingen
    Hadde blitt veldig kjedelig uten deg her i blogglandia ♥

    SvarSlett
  5. Heldige henne som blir mottager av dukkeklærne :-)

    SvarSlett
  6. Kor flotte kle du har laga! Heldige Elen!

    SvarSlett
  7. Så utrolig glad for at du forsetter bloggen din. Den er veldig inspirerende å lese.

    SvarSlett
  8. Kjempeflotte dokkeklede.
    Elen er bra heldig som har ei så flink mormor.

    SvarSlett
  9. Velkommen tilbake, det var gledelig!
    Elen er en heldig liten jente, men kan tenke meg at du har mye moro med å kreere dukkeantrekk.

    SvarSlett
  10. Så godt å høre fra deg igjen! Og som jeg ved flere anledninger har sagt: Heldig er Elen som kan glede seg over det du lager, og snart den nye, lille. Du er imponerende dyktig med all slags håndarbeid, har jeg forstått. Aldeles nydelige dukkeklær - og dukkenest.

    Klem til deg fra meg

    SvarSlett
  11. Så glad jeg er for at du blogger igjen.
    Det er så inspirerende å følge deg.
    Du er så utrolig kreativ og flink.
    Har fått masse tips til til matlaging og håndarbeid.
    Oppskriftene dine blir flittig brukt av meg.
    Takk for alt du deler med oss :))

    SvarSlett
  12. Åååå, så fin garderobe til dukka! Du er "makalaus" å sy!! Flotte ting til både dukke og barnebarn!
    God søndag! :-)

    SvarSlett
  13. Velkommen tilbake !!

    Så moro å finne innlegg fra deg, igjen - ble riktig så glad jeg nå :))

    Disse dukkeklærne er altså helt skjønne - skulle du få virkelig fritids problemer, så tenker du kan begynne å selge disse her !!!

    Dette blir "leker" som varer - tenker denne dukken til Elen blir favoritten, den hadde i hvert fall blitt min favoritt !!

    (Og nå håper jeg denne kommentaren går gjennom!!)

    SvarSlett