Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 28. september 2015

Room with a view..

Jeg kom til Molde sent i går kveld etter først å
ha vært en tur i London. Da jeg åpnet gardinene i
dag tidlig, etter å ha laget meg en god kaffe til
å ha på sengen, møtte jeg denne flotte utsikten...



Nå ligger jo Molde sånn til med fjellet i ryggen at
"alle" har denne utsikten og Scandic Seilet hotell ligger
rett i sjøkanten, men likevel er det et vakkert syn...

Her skal jeg være hele dagen. Crewet mitt og jeg blir
hentet kl.16. Hva jeg skal fylle dagen med vet jeg ikke
enda. Jeg skal i alle fall se første episode av Downton Abbey
på NRK nett-TV.

Men nå er det først i dusjen og så litt frokost. Kanskje blir
det en oppdatering utover dagen om det skjer noe
spennende..... ;o)

Håper du får en fin høstdag!

4 kommentarer:

  1. Downton Abbey svarte til forventingene.

    SvarSlett
  2. Nyt dagen i Molde. Håper du har sol og fint vær. Det har vi her i Østfold og det er høstferie. Jeg derimot har en kraftig forkjølelse og sitter inne og ser på sola.

    SvarSlett
  3. Åh ja endelig har Downton Abbey begynt igjen. Var litt nesten julestemning i går synes jeg hahahaha ;)

    hva har du gjort i Molde i dag da?

    SvarSlett
  4. Den FANTASTISKE utsikten du har nydt fra hotellrommet ditt er ubetalelig. Om en drøy uke gleder meg meg til å ferdes i de fjella du i dag har kikket på. Romsdalsfjella i mitt <3

    SvarSlett