Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 17. september 2015

Moteshow....

med Studentens gamle dukke som modell...

























Elen skal få Babyborn når den nye lillesøsteren
kommer og jeg har laget en koffert full av klær...mildt
sagt, ha,ha,ha...typisk meg!

Det er såvidt kofferten går igjen, så nå må jeg stoppe,
men har lyst å lag så mye mer. Jeg har brukt mønster og
inspirasjon fra bøkene til Anne Grethe Gaaserud og flere
av stoffene er fra rester jeg hadde liggende. Noe er nykjøpt.
Bøkene lånte jeg på biblioteket i Kristiansund en dag jeg var
der på jobb og har du lyst å låne dem, så finnes de sikkert på
et bibliotek nær deg også.

Strikkeklærne er etter mønster fra Målfrid Gausel.

Har du lyst å se resten av dukkeklærne i kofferten kan
du se dem HER






5 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Helt skjønne !
    Alt sammen - så flink du er :)

    Hørt om EPLA ?
    Marked på nett, hvor man kan selge sitt håndarbeid, sikkert ett marked der for å selge vettu :)

    Tilfelle du ikke klarer å slutte å sy disse skjønne antrekkene !!!!

    Tenk torsdag snart over, og fredag imorgen som betyr en ny helg venter oss, og den skal jeg nyte på Tjøme johooooooo ! Etter hektiske dager i Oslo.....

    17. september 2015 kl. 20.28

    SvarSlett
  3. Aldeles nydelige dukkeklær. Så fantastiske detaljer og ordentlig gjort.

    Ha en fin helg. Vi er på tur til Oslo for å treffe mannens familie. Gleder meg.

    SvarSlett
  4. Kjempefine kle! Eg forstårdeg godt! Sjølv vann eg ei babyborn med seng, skåp og garderobe då eg var 50. Gler meg til eg får nokon som kan leike med den. Smart å gi den til Elen når babyen kjem, så får ho og baby å stelle med!

    SvarSlett
  5. Åh, jeg vil tro det er ei frøken som kommer til å bli glad😀. Så mye flott!

    SvarSlett