Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 15. september 2015

Hawaiigryte...

Lurer du på hva du skal lage til middag i morgen
eller senere i uken?

Da anbefaler jeg en enkel Hawaiigryte som både
er rik på smak og er fort gjort å lage. Lager du en litt
stor porsjon smaker den like godt oppvarmet et par
dager sene også.

Dette er mat fra mitt tidligere liv da barna var
små og gikk på skolen....




Plutselig fikk jeg så lyst å lage det igjen og det var
like enkelt og smakfullt fortsatt.

Denne gryteretten består av svinekjøtt, tomatpuré,
karri, fløte, en buljongterning, paprika, stangselleri og
ananas.

3 kommentarer:

  1. Hi. Det såg ut som ein veldig god rett. Og bytter ein ut svin med kylling så kunne eg godt laga den ja.
    Las meg litt nedover i bloggen din. Hadde du tenkt å slutte å blogge og så ombestemt deg? titter nok innom at her eg ja

    SvarSlett
  2. Takk for middagstips denne gryten bir middag i dag :_:

    SvarSlett
  3. Fikk meg til å tenke på 1980 og 1990 tallets gryteretter, uten sammenligning altså, men da var det såååå poppis å ha gryteretter med ris :)

    Denne så god og svin er jeg veldig glad i !
    Men, idag blir der laks...MÅ ha det når jeg er i Norge vettu :))

    SvarSlett