Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 30. september 2015

Endelig hjemme....

...og det til langhelg. Nå skal jeg ikke på jobb før
mandag morgen. Jippi!!!

Min iPhone fikk jeg gjenopprettet på mac'en da jeg
kom hjem og det gikk mye greiere enn jeg hadde trodd.

Bildene jeg viser i dag er noe av det siste jeg har laget
på dukkeklærfronten...



Elen og foreldrene er friluftsmennesker og mye ute på tur
så da må jo dukken ha regnklær. Regnklærstoffet har
jeg kjøpt på Stoff&Stil og hetten er foret med lilla bomulls-
stoff.



Og så har jeg strikket dette settet i Dale babyull...

4 kommentarer:

  1. Heldige Elen! Superflinke fru Tunheim, du er virkelig en inspirator til mye.

    SvarSlett
  2. Drømme mormor spør du meg😀

    SvarSlett
  3. Så fine dukkeklær du har laget! Så flink du er!! :-)

    SvarSlett